Felicia 1,9 D 64 KM i 124 Nm - jak zwiększyć moc?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • spaniel
    Drive
    • 2011
    • 66

    Felicia 1,9 D 64 KM i 124 Nm - jak zwiększyć moc?

    Samiec, ja za 1980 kupiłem dla córki Lenovo IdeaPad Z565 8GB RAM, HD5470-1GB, 500GB W7 z Procek Phenom X3 N850 - porównałem np w pracy z P6200 i z jakimś i5 560UM i wypadł lepiej.

    pandzik, Jak Serwisuje różne Laptopy i nie moge tego powiedzieć o Dellu , niepochlebnie to mogę powiedzieć o Toshibie,Asus,
    Acer się troszke poprawił.
    HP zalezy od modelu i tak sie poprawiły po wykupie marki Compaq która uważam robiła lepszy sprzęt niż HP.
    MSI mało na rynku części , po gwarancji znajdź do tego niektóre części poza serwisem np: Jednego wentylatora 3 Mc szukałem i dopiero przez gościa z Allegro zadałem mu pytanie bo miał bardzo podobny i z chin mi ściągnął.

    Co do Mocnych maszyn przenośnych szczególnie z GF na pokładzie często trafiają przegrzane z artefaktami lub nie włączająca sie kartą graficzną oczywiście najczęściej po gwarancji bo tyle wytrzymują , wina obarczam za dużę częstotliwości pracy układów procesora w prwnaniu do ati i oczywiście użytkowników którzy potrafią z Laptopem siedzieć w łóżku na pierzynce lub na stole z serweta która blokuje dobry dopływ powietrza .
    Czasami naprawa typu BGA Reballing pomaga ale najczęściej nie na długo.
    Spaniel
  • Coke
    Elegance
    • 2010
    • 771
    • Octavia II (1Z3)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM
    • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    Felicia 1,9 D 64 KM i 124 Nm - jak zwiększyć moc?

    A no tak mnie ciekawi czy są sprawdzone sposoby na podniesienie mocy w tej jednostce. Nie chodzi mi o jakieś kosmiczne zmiany typu swap na 1,9 TDI Ale wyprzedzanie tym bolidem właściwie nie istnieje, zmienić pasa na mieście też się nie da, trochę walkę o życie przypomina jazda takim pociskiem.

    Nigdy nie miałem diesla więc niewiem czy np zimny dolot ze stożkiem coś by dał? albo sportowy dedykowany wydech Ultera (ulter ma teraz wyprzedaż i w śmiesznych pieniądzach sprzedaje końcówki i tłumiki nawet dedykowane).
    Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

    Komentarz

    • soszek81
      L&K
      • 2010
      • 1245

      #3
      I wtedy całości dodasz 2 KM i 3Nm.
      Tej jednostce zmień olej, wymień filtry - tyle podnoszenia mocy. W Polo z tym silnikiem do 80km/h nawet dało się dotrzymać kroku innym, później już nie.
      Generalnie silnik szału nie robi.
      Jest za to trwały, nie trzeba się martwić o grzanie i studzenie, pali rozsądnie (poza miastem).
      Cały zaproponowany tuning to będzie tylko placebo.
      PS. Czemu pchnąłeś poprzednią 1.8T?
      Była O1 kombi ALH++ 150/340
      Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Poszukaj na forum golfa co da sie zrobic ze slupkiem silnika AAZ, to prawie te same silniki
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          Zamieszczone przez Coke
          Nigdy nie miałem diesla więc niewiem czy np zimny dolot ze stożkiem coś by dał? albo sportowy dedykowany wydech Ultera (ulter ma teraz wyprzedaż i w śmiesznych pieniądzach sprzedaje końcówki i tłumiki nawet dedykowane).
          nie ma najmniejszego sensu
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • Coke
            Elegance
            • 2010
            • 771
            • Octavia II (1Z3)
            • AUM 1.8 20VT 150 KM
            • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

            #6
            przeczytałem na innym forum że w 1,9 TD 75 KM da się "podkręcić śrubkę" i będzie trochę szybszy, ale nie mam pojęcia oco chodzi
            Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

            Komentarz

            • krzysiek13
              L&K
              • 2010
              • 1155

              #7
              Da się trochę dawkę paliwa zwiększyć co doda kilka koni, ale nie odczujesz tego
              Octavia

              Komentarz

              • jacog
                Rider
                • 2008
                • 420
                • Felicia I (6U1)

                #8
                Pewnie chodziło o zwiększenie dawki paliwa - twój silnik to nie SDI, nie masz ECU a sterowanie pompą wtryskową jest w pełni mechaniczne.

                Komentarz

                • ROBAL_26
                  RS
                  • 2010
                  • 2320
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  coke ,jak chcesz to mam do odsprzedania trochę części do poczciwej felki,co prawda ja miałem 1,3 68kM ale byłem zadowolony do samego końca 8) i trafiła w poczciwe ręce , jak jesteś zainteresowany to posiadam;
                  filtr stożkowy używany z 6m-c
                  lampy do tuningu (białe z żarówkami ledowymi na stop i przeciwmgielne)
                  lekko porysowaną szybę prawą przednią oraz
                  książkę NAPRAWIAM SAM praktycznie nową. gdyby coś pisz na pw.

                  filtr dał odczuwalną różnicę w użytkowaniu. pozdrawiam :szeroki_usmiech
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz

                  • Coke
                    Elegance
                    • 2010
                    • 771
                    • Octavia II (1Z3)
                    • AUM 1.8 20VT 150 KM
                    • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                    #10
                    niewiem jaki to ma wpływ ale wymienili mi dzisiaj koła rozrządu (były w fatalnym stanie, ciekaw jestem po jakim przebiegu się tak kaszanią?) efekt jest taki jak by auto miało z 15 koni więcej, już nie potrzebuje zwiekszać mocy
                    Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                    Komentarz

                    • LUKI
                      RS
                      • 2005
                      • 5776

                      #11
                      Coke, no to ogień na tłoki
                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                      Komentarz

                      • czernobyl
                        L&K
                        • 2008
                        • 1276
                        • Octavia III (5E3)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        #12
                        Coke, ten silnik to wolnossący 1.9D 64 lub 68KM? jak jeździłem golfem z takim motorem, to wymiana filtra powietrza po MAX. 10000km, inaczej nie jechał - nawet jeśli instrukcja mówi, że 15kkm

                        ps. do tego silnika to chyba jeszcze governor mod dla odważnych

                        Komentarz

                        • Arti23
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 892
                          • Superb II combi (3T5)
                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                          #13
                          Coke, a co się stało z twoją octavką ??
                          Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                          Komentarz

                          • Krzylu
                            Rider
                            • 2008
                            • 256

                            #14
                            Coke, pojeździsz trochę i będzie brakować

                            miałem 1.6D w mk2 i wrzuciłem układ wydechowy od TD sporo szerszy efekt był taki że inne 1.6D nie miały po co podjeżdżać no i 160kmh szedł :lol: .Grzebanie w tej pompie wtryskowej niema sensu,a przeróbka na TD się średnio opłaca.Potrzeba wtrysków od TD turbiny innej miski olejowej no i pompy wtryskowej.W tej cenie lepiej kupić 1.6TD SB 80km silnik hardcorowy do modzenia o to przykład: :twisted:
                            W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

                            Komentarz

                            • b8tz
                              Rider
                              • 2011
                              • 368

                              #15
                              W Felicji silnik 1.9D jest na pompie wtryskowej LUCAS, zaś do modzenia nadają się pompy BOSCH'a. Żeby ten silnik zaczął jeździć - musi dostać:
                              -Turbinę
                              -Inną pompę wtryskową
                              -Inne wtryski (lub zmiana ciśnienia rozpylania u pompiarza wtrysków obecnych)

                              Mam VW T4 z silniczkiem 1.9TD ABL (68KM) troszkę poregulowanym śrubkami i naprawdę fajnie to jedzie. A auto waży 1600kg.

                              Komentarz

                              Pracuję...